Pagina's

maandag 24 oktober 2011

Aussie Actie Etos

Bij de Etos is er een actie van Aussie. Aussie is een nieuw Shampoo conditioner en reconstructer voor je haar. Hij is best gelieft voor de beautybloggers dus ik was natuurlijk ook wel erg benieuwd.
Ik koos voor de Volume versie, dit zou ik echt graag wat meer willen. Ze kosten beide €6,99 dat is natuurlijk niet heel goedkoop maar als het goed werkt heb ik dat er best voor over. Omdat ik kapster in opleiding ben wil ik ook graag steeds wat nieuws proberen.
Etos heeft nu de actie 2e halve prijs dus je krijgt €3,50 korting. Nou best lekker toch als je het zou willen uit proberen.
Willen jullie hier straks een revieuw van zien als ik ze getest heb, laat het me dan weten!

1 opmerking:

Unknown zei

Etos heeft echt zo'n heerlijke acties op het moment. Zelf heb ik mijn slag geslagen met de Garnier Body Intensive producten :P Ik wil zeker een review zien van deze Aussie spulletjes :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...