Pagina's

dinsdag 25 oktober 2011

Bourjois Donkerpaars


Dit lakje heb ik al laten zien in een filmpje. Een nieuw lakje voor tegen de Decembertijden. Heerlijk zoon donkerkleurtje met een wat apartere draai eraan.
 

Een naam kon ik niet vinden op het flesje. Wel een nummer en dat is nummer 9 of dit echt het goede is weet ik niet. Weet jij wel de goede naam of het goede nummer laat het me even weten!
Op het flesje staat dat het lakje droogt binnen 50 seconden nou forget it!
Wel klopt het dat het lakje in een keer dekt. Alleen voor een intensere kleur ga dan voor 2 laagjes.


Nu laat ik jullie even genieten van het ontzettend mooie kleurtje! Donkerpaars met paarse glitters, echt ik ben verliefd. Wat moet ik nog meer vertellen over dit lakje, zou het niet weten. Geniet lekker van de foto's. Ik ben zeer tevreden over het nagellakje.



Het lakje kocht ik bij de Etos voor €8,50. Gelukkig had ik nog een cadeaukaart liggen dus deze heb ik hiervoor gebruikt, altijd leuk natuurlijk.

4 opmerkingen:

Shannara zei

Ik heb precies dezelfde, alleen is er bij mij weinig glitter te bespeuren, erg vreemd

Femke zei

dat is inderdaad raar, heb je geprobeerd om een topcoat ofzo er over heen aan te brengen?

Shannara zei

ja hoor helpt niet, heb zeker een slecht flesje ...lol

Anoniem zei

Wauw, suuuper mooie nagellak kleur!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...