Pagina's

zondag 23 oktober 2011

Herfstvakantie

Hey Allemaal,
nou het is echt weer een tijdje geleden dat ik iets geplaats heb hier,
maar dat hebben jullie ook kunnen lezen waarom.

Vandaag ga ik de hele middag proberen te besteden aan mijn blog,
door onder andere filmpje te maken van mijn nagellak stash.
Wanneer zouden jullie deze willen zien?
Wil je ook nog een ander filmpje zien laat dat dan even weten.

Ook komt er nog een persoonlijke update want ik moet jullie wat leuks vertellen.
Nagellak swatches komen natuurlijk ook weer veel aan bod. Met nieuwe & oude lakjes.

Nog andere ideeën of tips?! laat het me weten

Ohja, ik wil graag mijn site beetje vernieuwen. Heeft iemand ideeën voor kleuren of iets dergelijks dat mag je natuurljik ook hieronder in de comments zetten!

Liefs Femke

1 opmerking:

Unknown zei

Ik ben erg benieuwd naar de komende artikelen :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...