Pagina's

dinsdag 4 oktober 2011

I'm a star


Dit lakje heb ik nu 2 dagen in mijn bezit. Eerst dacht ik nee, dit is niks voor mij. Na wat swatches gezien te hebben ben ik toch overtuigd. Dit is een erg mooi lakje.
 

Dan heb ik het over een nieuw lakje van Catrice, I'm a star! Een groen lakje met erg mooie overlopen erin.


Dit is een foto gemaakt zonder flits. In Principe zie je alleen een groene kleur. Mos groen vind ik het persoonlijk.


Deze foto is gemaakt met flits. Hier zie je erg mooie glitters erin zitten. Goud geel en zwart kan ik er in ontdekken. Dit maakt voor mij het nagellakje ontzettend apart.

Voor €2,49 kun jij hem kopen bij Kruidvat of Trekpleister.

Heb jij I'm a star ook al in je collectie?

1 opmerking:

Unknown zei

Oeh, I'm in love! Wat een prachtige kleur.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...