Pagina's

maandag 3 oktober 2011

Armbandje


Zoon armbandje herkennen jullie vast wel. Meestal krijg je zoon armbandje met je geboorte. Voorop staat je naam en achter op staat je geboorte datum. Natuurlijk heb ik deze ook nog maar deze paste niet meer. En omdat het al lang geleden is dat ik die gekregen heb, konden ze hem niet meer verlengen. Ik wilde heel graag een nieuwe omdat ik ze wel erg mooi vind.

Ik heb hem sinds gisteren en ben er echt erg blij mee. Kiezen kon ik uit stuk of 8 verschillende armbandjes. Mijn voorkeur ging naar een fijn kettinkje maar ik wilde wel een mooie sluiting plus een hartje op het plaatje.
Dit is de sluiting dus geworden, gewoon mooi maar toch clasic.


Hier zie je het hartje ook goed. Dit wilde ik graag dat dat er op zat, omdat ik bij mijn eerste armbandje dit ook had. Zo lijkt hij toch nog op de oude. Deze keer heb ik alleen mijn naam er op laten graferen en niks op de achterkant.

Wat vinden jullie van dit soort sieraden?

1 opmerking:

Unknown zei

Ik vind zoiets persoonlijk veel leuker dan bijvoorbeeld een naamketting. Dit is wat subtieler maar toch speciaal. Erg mooi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...