Pagina's

donderdag 10 november 2011

Catrice - Caught on the red carped


Dit nagellakje kocht ik eigenlijk omdat je twee producten laatst moest hebben bij het Kruidvat voor 35% korting. Het lakje had ik al zo vaak vast gehad en dit was dan wel een goed idee om hem toch maar eens te proberen. Het is een mooi lakje, is het echt mijn ding?



Dit is een foto alleen in het licht, zo vind ik het lakje wel oké. Want eigenlijk vind ik hem iets te opvallend rood. In het flesje lijkt hij toch wel wat donkerder. Al heb ik nu al 2 lagen op mijn nagels hierboven.


Dit is met een flits. Wow, zo is het kleurtje echt 'in youre face'. 


Ik moet het meer een wijn rode kleur noemen denk ik, want gewoon rood is het niet. Ik moet nog steeds aan het kleurtje wennen. Wanneer ik er aan gewent zou zijn weet ik niet. Een ding weet ik wel en dat is dat ik hem nu nog niet zo snel zou pakken. Misschien meer tegen kerstmis met een nailart erover of iets dergelijks?

Wat vinden jullie van het kleurtje?

3 opmerkingen:

Unknown zei

Wauw, het is wel echt een hele mooie rode kleur :)

Evelien zei

Mooi kleurtje is het, mijn zus had hem laatst gekocht.
xx evelien
ps. ik volg je nu met bloglovin want GFC schijnt er mee op te houden. Volg je me terug?

Femke zei

@ Evelien,
hij is inderdaad erg mooi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...