Pagina's

donderdag 27 oktober 2011

Tiger Nails


Laatst zag ik deze nailart op een beautyblog verschijnen. Gelijk daarna heb ik deze nailart na gemaakt. Alleen de foto's heb ik op een later tijdstip pas kunnen maken. Vandaar dat niet alles meer perfect zit.


Persoonlijk vind ik hem erg goed gelukt. Alleen heb ik altijd zo weinig geduld om mijn nagels te laten drogen. Dit zie je jammer genoeg ook terug in deze nailart op twee nagels. Maar desondanks vind ik hem toch goed genoeg om hem jullie te laten zien.

Ik heb hem gemaakt met een sponsje. Wat nagellak op een puntje van een sponsje doen en stempelen maar. Ik heb verschillende nagellakjes gebruikt - even zo uit mijn hoofd - waren dit
Gele van Miss Sporty
Oranje van Essence uit Whoom Boom collectie
Oranje glitter van OPI
De zwarte streepjes komen van een nailart striper van Essence.
Als je er meer over wilt weten dan hoor ik het wel onder in bij de Comments!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat knap gedaan. De gradiƫnt in de onderste laag is echt heel erg mooi gelukt. Heel gaaf! :)

Femke zei

Heel erg bedankt. Was er zelf ook erg blij mee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...