Pagina's

zaterdag 24 september 2011

Parfum - Stripes & Squares


Je zult denken, he ik ken deze parfum helemaal niet. Of juist ook weer wel. Deze parfum komt van de Action en ruikt heerlijk. En is zeer budget proof!


De flacon en verpakking is opgeleukt met een streepje en ruitje. Look a like burberry. Daar ruikt hij naar zeggen heel erg naar. Pin me hier niet op vast, persoonlijk heb ik nog nooit een geurtje van burberry geroken.


Stripes & Squares van Indigo, een goedkoop budget proof eau de parfum is prima. Natuurlijk blijft hij niet heel de dag hangen. Maar hé, 100 ml voor €1,59 is niet niks toch?! Dan spuit ik wel een paar keer meer per dag dan dat ik bijv een parfum van €75,- ga kopen toch?


Deze geur is echt heel erg lekker. Ik ben erg slecht in geuren omschrijven maar een poging doe ik er wel naar. Hij ruikt fris en fruitig maar toch ook een klein beetje classic.

Ben je toevallig bij de Action, ruik er dan zeker even aan!

Koop jij liever een parfum van bijv. €75 euro. Of zoon goedkopen net als ik doe en een paar keer meer opspuiten?

4 opmerkingen:

Brechtje zei

Wauw, die is echt super budgetproof! Als ik een keer in de Action ben ga ik gelijk even ruiken! Leuke blog heb je. :)

Unknown zei

Doe mij ook maar een fijn budget proof parfum. Ik heb ook wel een aantal duurdere, maar die gebruik ik dan alleen bij speciale gelegenheden. Mijn budget parfum gebruik ik dan voor elke dag.

Manon zei

ik heb deze ook! super lekker! dus doe mij maar een budget en lekker veel spuiten dan een van €75 van een echt duur merk..

Anoniem zei

Ik heb deze parfurm ook. toen ik deze parfurm rook dacht ik jamer deze is zeker 40euro maar toen ik keek was ik juist blij maar 2€ was die en hij ruikt heerlijk. ik liep door de regen en ik kwam thuis en de parfum die ik daarvoor op had gestoken rook je nog steeds!!!! echt een aanrader

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...