Pagina's

woensdag 28 september 2011

Dove bij Action


Deze shampoo en conditioner ken je misschien al wel. Dit zijn nieuwe producten van Dove, die na horen zeggen heerlijk zijn. En zeker goed te gebruiken. Hier was ik erg benieuwd naar.
Nu moet ik toe geven dat ik ze nog niet gebruikt heb. Maar wat ik jullie wilde laten weten is dat ik ze bij de Action gekocht heb voor €1,80 per stuk. Dat is natuurlijk geen geld en zeker niet als je ze wil uitproberen. Ik schat dat je bij de kruidvat of etos veel meer betaald.

Ik ga deze natuurlijk uitpoberen, als jullie hier iets over willen horen laat het me dan weten onder bij de comments.

Ik koos voor de varianten van de volume boost. Omdat met mijn haar niet zo veel is aan te vangen wilde ik wel eens proberen of ik hier inderdaad een 'volume boost' van krijg. 

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...