Pagina's

woensdag 10 augustus 2011

Tag ; Wat zou je niet kunnen missen

Laatst was ik op wat blogs aan het rond kijken, toen kwam ik uit bij een  'Wat zou je niet kunnen missen' - Tag. Ik vond hem wel erg leuk, heb hem nog niet vaak gezien. Dus bij deze post ik vandaag een Tag. Misschien dat ik dit wel vaker zal gaan doen.

Op het laatste vraag ik ook iemand deze tag over te nemen, neem je hem over laat in jou tag wel weten wie jou heeft getagd. Een kleine moeite natuurlijk! =]


- Wat zou je niet kunnen missen in je badkamer ?
Natuurlijk is dit de spiegel. Ik moet echt een spiegel hebben in een badkamer. Met alles wat ik aan het doen ben kijk ik in of via de spiegel.

- Wat zou je niet kunnen missen in je slaapkamer ?
Mijn bed, misschien heel normaal. Een eigen plekje op mijn kamer is toch echt mijn bed. Ik lig er niet alleen snachts in, ook als ik even lekker wil liggen. Of als ik mezelf even tot rust wil laten komen. Mijn bed is altijd mijn beste optie.
Natuurlijk zou ik ook mijn laptop niet kunnen missen. Maar deze staat ook wel eens beneden. Dus dat telt niet echt.

- Wat zou je niet kunnen missen op tv ?
GTST, al komt deze nu even niet meer. Als straks het seizoen weer begint ben ik weer verslaafd. Ik moet en zal alle afleveringen zien. Mis ik er een, kijk ik hem terug op internet. Maar het liefst zie ik hem graag op tv.

- Wat zou je niet kunnen missen in de snoepkast ?
Kauwgom, dat is echt iets wat ik 9 van de 10 keer aan het 'eten' ben. En natuurlijk chocolade, hier word ik altijd vrolijk van. Maar ik denk dat dit niet alleen bij mij werkt ;)


- Wat zou je niet kunnen missen in je make up stash?
Waterproof zwarte mascara. Dat is echt mijn must have uit mijn collectie. Als ik geen mascara op heb, is mijn gezicht zo leeg.

- Wat zou je niet kunnen missen in het donker ?
Een lampje, als is het maar mijn telefoon. Ook deze geeft licht. Ik moet altijd wel 'iets' kunnen zien.

- Wat zou je niet kunnen missen bij je beste vriend(in) ?
Goed advies, soms ben ik onzeker. Dan heb ik graag een luisterend oor met goed advies. Wat ze natuurlijk ook van mij terug kan verwachten als ik haar kan helpen!

- Wat zou je niet kunnen missen op je muur ?
Mijn fotolijstjes, hier hangen dierbaren herinneringen op. Mensen die er niet meer zijn maar ook mensen die ik lief heb. Oudere maar ook mijn kleine nichtjes en neefjes. Een herinneringen muur is het meer geworden.

- Wat zou je niet kunnen missen in je handtas ?
Portemonee, deodorant en mijn mobiel. Meer heb ik meestal niet nodig. Oh, kauwgom misschien nog! Meer heb ik er meestal ook niet in zitten.


Bij deze zou ik ook graag nailart creations willen vragen om deze tag over te nemen,
en hem weer door te geven aan iemand anders!

1 opmerking:

Sylvia zei

Ah leuk om te lezen! Ik ga hem deze week doen (ben net terug van vakantie haha), dan zal ik hem ook weer aan iemand doorgeven!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...