Pagina's

maandag 1 augustus 2011

sale geshopt


Zoals ik jullie eerder snel vertelde in een tussendoor artikeltje, halen Catrice en Essence wat producten uit hun assortiment. Ze maken plaats voor de winter collectie. Wat ik persoonlijk erg snel vond want sommige lakjes hebben nog geen half jaar in de schappen gelegen?! Ik heb nog drie lakjes gekocht die ik nog niet had. Ook kocht ik een lippencil die ik bij dutchdivalaura op haar blog had zien staan. Kijk je mee?
Ik kocht twee lakjes van Catrice, Bye bye birdy en Up in the air. Beide lakjes trokken mij op het begin van de collectie uitbreiding nog niet zo erg. Ik bedoel, gele nagellak doe ik niet zo maar op mijn nagels. Ja met carnaval wel ja. Maar toen ik laatst toch wat swatches voorbij had zien komen op verschillende blogs, heb ik hem toch maar gekocht. En nu was het ook in mijn voordeel, ik betaalde er €1,25 voor ipv €2,49!
Up in the air was eigenlijk een lakje die bij ons negen van de tien keer was uitverkocht. Tot mijn grote verbazing hadden ze hem nu wel. Natuurlijk ook niet erg dat ze hem dus dan nu wel hadden, deze wilde ik ook nog erg graag. Zeker met een Shatter lakje zou ik hem erg mooi vinden. Hier betaalde ik €1,25 voor.

Ook kocht ik nog Hello Holo van de Essence effect collectie. Dit is het enige lakje die uit de nailart effect collectie gaat. Nu moet ik ook zeggen dat ik het geen holografisch lakje vind. Maar het zijn wel erg mooie glitters. Hier komt binnenkort een nail of the day van! Deze kocht ik voor €0,90 ongeveer.

Deze fotos zijn met mijn leen camera gemaakt.

3 opmerkingen:

The Glory Of Beauty! zei

Jammer dat deze lakjes er alweer zo snel uitgaan. Maar er zal vast wel wat moois voor terug komen hopen we dan maar ;)

Femke zei

Hoop idd dat er wel mooie en leuke lakjes voor terug komen. Erg jammer dat bijna de leukste kleuren er uit gaan.

LottedeJ zei

Leuke aankoopjes! Up in the Air is echt heel leuk :) Die heb ik ook!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...