Pagina's

woensdag 24 augustus 2011

Nagellak Tag

  • Uit hoeveel lakjes bestaat jou stash?
Nu moet ik je toch vertellen dat ik het echt niet zou weten. Ik gok rond de 150 lakjes. shame on me!
  • Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Catrice & Essence, omdat deze gewoon lekker budget zijn. En prima werken
  • Wat is de meest voorkomende kleur?
Roze & bruin op dit moment.
  • Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Matte nagellakjes bezit ik niet. Maar daar hebben we een matte topcoat voor!
  • Welke nagellak draag je het meest (kleur/merk/naam) ?
I scream peach - Catrice
From dusk to dawn - Catrice
  • Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weg gegooit?
Een paar nagellakjes van een hele oude essence collectie. Topspeed geloof ik dat ze heette. Waarom ik ze niet weggooi.. Ik vind het zonde denk ik.
  • Gebruik je een basecoat?
Als je een nagelverharder een basecoat mag noemen dan gebruik ik die ja!
  • Gebruik je een Topcoat?
Nee niet altijd. Wel met nailart.
  • Werk je liever met stempels of uit de losse hand met nailart ?
Beide, stempels gaat wel een stuk sneller!
  • Hou je van shimmers/glitters of liever een creme finish?
Creme of met een glans finsish. Shimmer of glitter gebruik ik alleen als ik er voor in de mood ben.
  • Voel je je kaal zonder nagellak ?
Ja zeker, klinkt raar. Maar mensen zouden mij ook raar aan gaan kijken mocht ik geen nagellak op hebben.

Deze nagellak tag zou ik graag willen door geven aan

Mocht je deze blog door willen geven vermeld dan van welke blog je deze gekregen hebt. En tag daarna 2 volgende bloggers!

4 opmerkingen:

Unknown zei

Wat leuk om te lezen, 150 lakjes. Jaloers! :)

Daphne zei

Ik zou graag de tag over willen nemen! Ik vermeld je blog erbij :)

Femke zei

@joany erg he zo veel lakjes. Moet je na gaan dat ik er vandaag nog meer gekocht heb. Krijg je morgen in mijn shoplog filmpje te zien.

@ Daphne Leuk, dankjewel!

Maud zei

Wat een leuke tag. Bedankt voor het doorgeven :D Ga 'em snel invullen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...