Pagina's

vrijdag 12 augustus 2011

Mijn eerste MAC aankoop


Ik ga jullie vandaag mijn eerste MAC aankopen laten zien. Al moet ik zeggen dat ik hem al een tijdje in huis heb, steeds kwam het er niet van om er iets over te schrijven. Zeker omdat ik vind dat het wel een wat uitgebreider artikel mag worden. Dat is het ook geworden, dus bereid je voor op veel foto's!


Toen ik eenmaal bij de MAC was aangekomen in Eindhoven (dit is een kleinere afdeling want hij zit in de bijenkorf) keek ik mijn ogen uit. Stiekem had ik gedacht dat het wel wat groter zou zijn. En ook wat uigebreider. De nagellakjes stonden er niet, of dit normaal is weet ik niet. Maar uiteindelijk ben ik gegaan voor een Blush. Toen de verkoopster hem bij mij had opgedaan was ik meteen verkocht. Dit word hem mijn eerste MAC product, een blush met de naam Dainty.


Natuurlijk gingen wij niet alleen voor MAC cosmetics naar Eindhoven. Dus ik moest mijn geduld bewaren tot we thuis waren om er foto's van te maken en om hem toch nog even te bewonderen. Al moet ik wel zeggen dat ik hem steeds uit mijn tasje haalde, uit het doosje en hem zo bewonderden.


De achterkant is dit van de blush. Simpel maar de dingen die erop horen, staan er op. Dat is het belangrijkste vind ik. Voor mij hoeven er geen hele verhalen op te staan met welke ingrediënten ect. Gewoon basic lekker simpel!


Toen ik eindenlijk thuis was, ging ik aan de slag. Foto's maken van 'mijn' MAC product. Wat was ik trots, nogsteeds wel natuurlijk! Ik deed mijn blush open en zag een beschermkapje erop zitten. Dit is natuurlijk wel hygiënisch! Ik besloot wel om deze er af te halen en weg te gooien. Ik gebruik hem immers alleen voor mezelf.


*kwijlkwijl*
Mooi is hij he, roze met zilvere shimmer erin. Nog helemaal mooi, schoon en ongebruikt.


Het deukje wat je ziet hier rechts onder zat er al. Of dit hoord betwijfel ik. Zelf heb ik het niet gedaan. Maar goed je ziet dit niet heel erg goed, alleen op foto's.


Ik maakte swatches op mijn hand omdat dit het duidelijkste voor jullie is. Dit is met één veegje gemaakt. Natuurlijk keek ik mijn ogen wel even uit, dit is wel iets anders dan een blush van Catrice of Essence. Al moet je MAC daar niet mee vergelijken stiekem deed ik het toch.


Natuurlijk kon ik foto's blijven maken van zoon mooi product!


Mijn MAC blush koste €22,-. Niet iets wat ik persoonlijk elke week zou kunnen uit geven aan dit soort producten. Eens in de zoveel tijd is het natuurlijk wel erg leuk om jezelf te verwennen met iets moois! Dit ga ik zeker nog een keer doen, mocht ik in de buurt zijn van een MAC counter. Dan ga ik denk ik voor een oogschaduw of een lipstick/dazzleglass.


Wat was jou eerste MAC product, of heb jij nog geen MAC product. Wat zou je dan graag willen hebben van MAC ?

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...