Pagina's

maandag 22 augustus 2011

MAX Oogschaduw Bruin & Beige


Ook nu laat ik weer iets aan jullie zien uit de makeup collectie van de Action. Dit keer is het een oogschaduw palette met baked oogschaduws. Ik was hier erg nieuwschierig naar. Ook deze heb je in 4 verschillende kleuren. Maar dit palette zag er aantrekkelijk uit.


Ik koos voor het palette die Brown & Beige heet. De oogschaduws kun je zowel nat als droog gebruiken. Ik zelf heb ze alleen nog maar droog gebruikt omdat ik geen water in de buurt had.


Ik vind het erg mooie en draagbare kleuren. Persoonlijk houd ik wel van die bruin beige achtige kleuren dus dat komt goed uit. Ook verkochten ze palette met de kleuren blauw, wit, roze en bruin.  Voor €1,20 heb je zoon mooi palette.


Deze swatches zijn droog gemaakt. Ik verbaasde me echt over het pigment wat er af kwam. Zeker omdat ik op verschillende blogs had gelezen dat sommige kleuren erg tegen vielen. Nou ik kan er geen kwaad over spreken.

Mochten jullie een look willen zien, hoor ik dit graag!

2 opmerkingen:

Daphne zei

Van mij mag je een look maken :P Lijkt me leuk! Ik heb hem niet gekocht, omdat ik al zoveel bruine kleurtjes heb, en omdat ik al zoveel kleuren dubbel heb...

Femke zei

oke ik ga er mee aan de slag! =] bedankt voor je reactie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...