Pagina's

vrijdag 26 augustus 2011

Essence - Blue addicted

Zoals jullie al hadden kunnen zien in mijn shoplog hieronder, heb een paar nieuwe lakjes gescored van Essence. Vandaag laat ik jullie Blue Addicted zien, een mooie blauw kleurtje met glitters!

Wat een pracht van een lakje. Dat aller eerst natuurlijk.

 De dekking is jammer genoeg wat minder. Maar in twee lagen dekt hij wel prima.


Het eraf halen, daar was ik stiekem wat bang voor. Een hel is het meestal om glitter nagellak van je nagels af te krijgen. Nu is dat met dit lakje niet zo slecht gegaan zoals ik gedacht had. Natuurlijk had ik 2 watjes per hand nodig. Maar dit vind ik erg mee vallen, want als je soms kijkt naar andere lakjes heb ik er wel een stuk of 4 nodig!


De kleuren glitters die erin zitten zijn groen en zilver. Al lijkt het als je je nagels in het licht houd dat er nog meer kleurtjes in verstopt zitten.

Essence heeft persoonlijk voor mij weer een dikke YAY verdient met het uitbrengen van dit lakje. Ben je benieuwd naar de rode en gele variant. Hou dan mijn blog goed in de gaten!

Voor €1,29 heb jij dit mooie lakje al.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Echt heel erg mooi die swatches, wat een bijzonder lakje!

Moniek zei

Wauw! Kan niet wachten tot ie hier in de winkels ligt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...