Pagina's

donderdag 23 september 2010

Paris bij Douglas

Douglas, een parfumerie waar je wat goedkopere parfum's kunt halen.
Maar ook parfum die heel duur zijn.

Toen ik in rotterdam samen met een vriendin was,
waren we even gaan kijken bij de douglas.
Eigelijk met het idee om niets te kopen.

Toen zagen we de goedkopen nagellak lijn van Paris staan.
Zelf kende ik deze lijn al,
want bij de dirks drogist verkopen ze deze ook,
en soms ook op sommige kramen op de markt.
Hier had ik er al vaker wat gekocht van deze lakjes.

Deze nagellak spreekt me echt aan,
omdat hij het erg goed doet voor zoon lage prijs.

Alle lakjes van Paris zijn namelijk maar ; 0,99 euro!!
Kun je je dat voorstellen, zo goedkoop?!

Omdat ik er al zo over te spreken was,
heb ik mijn vriendin ook aangespoord om ze ook te proberen.
Allebij hebben we een paar lakjes gekocht.
Ik had er 3 in totaal.
Swatches kan ik jullie nog niet laten zien.
Maar wel een foto van mijn lakjes..

Q; Wat zouden jullie doen als jullie zulke goedkopen nagellak tegen zouden komen?

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...