Pagina's

donderdag 23 september 2010

Essence Choose Me!


Essence had weer een nieuw Colour & go lakje !
Choose me! Nummer 38

Toen ik deze zag werd ik gelijk hebberig.
Deze zag er in het potje al ontzettend mooi uit.

Wat ik er zo mooi aan vind kan ik eigelijk niet echt uitleggen,
of het nou de kleur is die steeds verandert,
Zouden het toch de glitters zijn die me aanspreken?
Ik hou het er gewoon op dat ik het een top lakje vind!
Een van de mooiste uit de collectie van Essence!

Ook heb ik gelijk de Swatch =D



Ik zou zeggen, ren naar de kruidvat en haal hem ook!!

Q; voor de gene die hem al hebben, wat vinden jullie ervan?!

1 opmerking:

Sylvia zei

Leuk lakje he!? Ik heb hem gister ook gehaald, en ik vind hem geweldig, het blijkt ook de dupe van Zoya - Charla te zijn!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...